torstai 9. kesäkuuta 2016

ABOUT ME


Olen Emma, syksyllä 15 vuotta täyttävä tyttö Vantaalta. Olen jo pitkään halunnut aloittaa bloggaamisen, mutta vasta tänään sain jotenkin inspiraatiota ja motivaatiota siihen. Mulla alkoi kesäloma, joten mulla olisi paljon aikaa kesällä blogata ja lisäillä kuvia. :)


Pidän pajon valokuvaamisesta, ja blogini kuvat tulen räpsimään joko puhelimelani (iPhone 5s) tai järjestelmäkamerallani (Canon EOS 1100D).

Haluan blogini liittyvän kauneuteen, muotiin ja muuten vain vapaa-aikaan. Otan myös rennosti blogin kanssa, joten siksi en halua panostaa asialliseen kirjoittamiseen, vaan haluan ottaa blogini rennosti!

Hyvää kesää kaikille, nähdään seuraavassa postauksessa :) Muistathan seurata minua instagramissa @emmajuuliv

♥: emma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti